6 תשובות
סבתא שלי מכינה עם סגור
אני מכינה עם סגור אבל לפעמים זה מתחיל לגלוש ואז אני צריכה לפתוח
סגור
אני עושה סגור
סגור
נראלי חצי פתוח חצי סגור
באותו הנושא: