6 תשובות
כרגע התכנון הוא שביתה, אבל בטח ימצאו פשרה ברגע האחרון
אין שביתה כרגע
מה הסיבה שבכלל חושבים על שביתה?
תכלס.. רן ארז עדיין בקריזה, הרוב מאמינים שהשנה יש סיכוי לא רע בניגוד לרוב השנים שהם סתם מאיימים. אבל כבר ראיתם מה היה עם הבחור והציונים:/
היום המורים קיבלו מכתב שרוב הסיכויים שהשנה לא תתחיל בנתיים
אנונימית
בימים הקרובים המורים והמנהלים צריכים להיערך לקראת הלימודים, ועדיין אין שום הנחייה לכך, אז כרגע יש שביתה באופק ואל תגידו סתם שלא
באותו הנושא: