7 תשובות
אין ככ תאמת..
חופפת 2-3 בשבוע
במרכך ושמפו של 7 נקה (בדכ)
מסרקת ישר אחרי חפיפה כשהשיער עוד רטוב
משאירה ככה חצי שעה פתוח
אחרי זה אוספת בקליפס
כשהשיער רטוב אני ישנה עם פזור
והתלתלים מושלמים!
חופפת 2-3 בשבוע
במרכך ושמפו של 7 נקה (בדכ)
מסרקת ישר אחרי חפיפה כשהשיער עוד רטוב
משאירה ככה חצי שעה פתוח
אחרי זה אוספת בקליפס
כשהשיער רטוב אני ישנה עם פזור
והתלתלים מושלמים!
שואל השאלה:
קניתי את הקרם של סאקרה מספר 7 אבל לא ראיתי משהו מיוחד בו הוא גם מה זה מעצבן רק כדי לסגור אותו צריך לשים חצי מהבקבוק על היד ואז איך מסובבים כשהידיים שלי רטובות באמת סתומים מי שיצרו את זה
קניתי את הקרם של סאקרה מספר 7 אבל לא ראיתי משהו מיוחד בו הוא גם מה זה מעצבן רק כדי לסגור אותו צריך לשים חצי מהבקבוק על היד ואז איך מסובבים כשהידיים שלי רטובות באמת סתומים מי שיצרו את זה
אנונימית
אחרי חפיפה קרם של פנטן ומסרקת את השיער עם מברשת בחלקים ואז גלייז של סקארה לרוב ואם אני צריכה שיחזיק להרבה זמן גם ספריי מקבע
משתדלת לתת לשיער להתייבש בבית כי אם זה מתייבש בחוץ זה נהיה פריזי
^חח כן בקבוקים של קרמים זה מעצבן בכללי לרוב כשאני קונה קרם אני מעבירה אותו לקופסה כזאת של ג'ל שהיא יותר רחבה ואז פותחת לפני שאני מרטיבה את השיער וזה נוח יותר
משתדלת לתת לשיער להתייבש בבית כי אם זה מתייבש בחוץ זה נהיה פריזי
^חח כן בקבוקים של קרמים זה מעצבן בכללי לרוב כשאני קונה קרם אני מעבירה אותו לקופסה כזאת של ג'ל שהיא יותר רחבה ואז פותחת לפני שאני מרטיבה את השיער וזה נוח יותר
^^כן הבקבוק לא נגיש במיוחד, פשוט אל תסגרי אותו. תנסי את מספר 5 הוא יותר טוב זה גם קרם וגם גלייז
מצטרפת לשאלה
אני בעיקרון פשוט מלא שמה קרם שיער לא משנה ממש איזה (אני פשוט לא מצאתי משהו שבאמת עושה לי שיער טוב)
אני בעיקרון פשוט מלא שמה קרם שיער לא משנה ממש איזה (אני פשוט לא מצאתי משהו שבאמת עושה לי שיער טוב)
הקרם והגלייז המחוברים של סאקרה מספר 5!! זה פשוט מושלם וזה עושה את השיער רך ונעים ברמות
או קרם הזהב לתלתלים של פנטן הוא גם מטורף
או קרם הזהב לתלתלים של פנטן הוא גם מטורף
חופפת עם שמפו ומרכך של דאב בערב, שמה סרום ואוספת לצמה.
בבוקר מרטיבה את השיער שמה קרם לתלתלים של פנטן ומוס שיחזיק תשיער
בבוקר מרטיבה את השיער שמה קרם לתלתלים של פנטן ומוס שיחזיק תשיער
באותו הנושא: