20 תשובות
היי יקרה שלי זה בסדר לבכות(: לשחרר קצת את מה שיושב עלייך אבל חלק מאוד חשוב מזה זה להבין שאפשר להנות גם מהלבד שלך האנשים יגיעו בזמן שלהם.
קודם כל שיהיה לך בהצלחה בשנה הזאת, מעבר בית ספר זה דבר שקצת קשה וקצת מוזר בהתחלה. המלצה שלי את יכולה להתחיל לפנות לילדים ולדבר איתם, ליצור שיחה על דברים ענייניים אני בטוחה שיהיה לך טוב.
בהצלחה:)
בהצלחה:)
תתחברי עם אנשים חדשים
הבית ספר התחיל לפני יומיים זה לא נורא שעדיין לא התחברת עם אף אחד
תיצרי שיחות
הבית ספר התחיל לפני יומיים זה לא נורא שעדיין לא התחברת עם אף אחד
תיצרי שיחות
אנונימית
אני בטוחה שתמצאי חברים חדשים אל תדאגי
היי
אני עוברת בדיוק את אותו דבר עכשיו רק שלמזלי יש לי עוד חברה איתי
זה קשה מאוד אבל את תעברי את זה
אצלי למשל מתעלמים מאיתנו כאילו אנחנו לא קיימות מקווה שאצלך זה יותר טוב
אני עוברת בדיוק את אותו דבר עכשיו רק שלמזלי יש לי עוד חברה איתי
זה קשה מאוד אבל את תעברי את זה
אצלי למשל מתעלמים מאיתנו כאילו אנחנו לא קיימות מקווה שאצלך זה יותר טוב
אנונימית
הכל טוב עברו רק יומיים!
אני בטוח שתמצאי חברים חדשים!
אני בטוח שתמצאי חברים חדשים!
אנונימי
מבינה אותך אני באותו מצב
אנונימית
אני חושבת שתנסי לפתח שיחה עם הבנות בכיתה, ואל תדאגי זה יעבור ויהיה טוב
אני ממש מצטערת שזאת החוויה שלך באיזה בצפר את? אולי אנחנו באותו בצפר
האנשים שבאמת יאהבו אותך ויהיה חברים שלך ויהיו לצידך תמיד יבואו בשלב מסויים צריך רק לדעת לחכות להם ולנסות להתחיל קשרים חדשים שיובילו לשם
אין גם חברות והחברה היחידה שלי צבועה ברמות
קודם כל שיהיה לך בהצלחה בבית ספר החדש, ובהקשר להצלחה הזאת, כמו שנאמר פה, עם הזמן את תמציא חברים קבועים שאיתם את יכולה לבלות את הזמן שלך איתם בין אם זה בבית הספר או מחוץ לבית הספר, וגם בכללי זה רק השבוע הראשון שלך אז הגיוני שעם הזמן החברים החדשים מגיעים..
ההמלצה שלי זה להתחיל לדבר עם אנשים או בן אדם ספציפי שאת חושבת ובטוחה שאת יכולה לתפוס את צומת ליבם/ו מבחינה חברתית, ואם זה זורם אז את מוזמנת להמשיך לדבר עם אותם אנשים ואז ככה תגלי וגם תייצרי חברים חדשים.
כמובן לא כל אחד שתפגשי יתחבר מבחינה אמיתית/חברתית אבל זה לא משהו אתגרי, פשוט תזרמי עם מי שאת ותשתתפי בשיחות עם אנשים שמדברים על דברים שונים/מסויימים..
ואם את תנסי להתעניין בדברים כאלו ואחרים משיחות עם אותם אנשים זה אמור להוביל כבר לשיחות חדשות והכרות מבחינה של חברים..
בהצלחה :)
ההמלצה שלי זה להתחיל לדבר עם אנשים או בן אדם ספציפי שאת חושבת ובטוחה שאת יכולה לתפוס את צומת ליבם/ו מבחינה חברתית, ואם זה זורם אז את מוזמנת להמשיך לדבר עם אותם אנשים ואז ככה תגלי וגם תייצרי חברים חדשים.
כמובן לא כל אחד שתפגשי יתחבר מבחינה אמיתית/חברתית אבל זה לא משהו אתגרי, פשוט תזרמי עם מי שאת ותשתתפי בשיחות עם אנשים שמדברים על דברים שונים/מסויימים..
ואם את תנסי להתעניין בדברים כאלו ואחרים משיחות עם אותם אנשים זה אמור להוביל כבר לשיחות חדשות והכרות מבחינה של חברים..
בהצלחה :)
גם לי זה קרה או שלא היה לך יותר חברים או שתביני שאין דבר כזה חברים אני לא מאמין בחברים או שתכירי איזה 2-3 ילדים לא מחייב מהבית ספר וזה יעני חברים אמיתיים
אני גם עברתי עכשיו לבית ספר חדש עם חברה 1 שהיא בקושי מתייחסת אליי אז היום פשוט הצטרפתי ב2 בהפסקות עם כמה בנות ובאמת שאני עכשיו ממש ממש שמחה שעשיתי את זה בסוף כי התלבטתי ואני עכשיו ממש אוהבת את הכיתה ואת הבנות האלה וממש התחברנו אז אני ממליצה לך להצטרף באיזה הפסקה לכמה בנות שנראות לך חמודות ובסגנון שלך ואת תתחברי איתן לאט לאט
^אה מה אנחנו באותו עיר.....
לשאלתך, אני יכול להבין עכשיו מבית הספר למה המצב הוא כזה...
אני לא הייתי מעדיף להמשיך ללמוד שם... בכללי על הנושא שקשור לשאלתך את מוזמנת לדבר איתי בפרטי
לשאלתך, אני יכול להבין עכשיו מבית הספר למה המצב הוא כזה...
אני לא הייתי מעדיף להמשיך ללמוד שם... בכללי על הנושא שקשור לשאלתך את מוזמנת לדבר איתי בפרטי
אנונימי
במקום לבוא בגישה של "אני הולכת לסבטלולא להכיר חברים" תבואי בגישה של "יאללה ננסה להכיר אחרים" כי בתכלס הרושם הראשוני הרבה פעמים מטעה
החבר הכי טוב שלי בהתחלה חשבתי שהוא בן אדם הזוי והנה אחרי שנתיים אני אומר שהוא גבר רצח
החבר הכי טוב שלי בהתחלה חשבתי שהוא בן אדם הזוי והנה אחרי שנתיים אני אומר שהוא גבר רצח
שואל השאלה:
^^אתה יכול לשלוח לי הודעה בפרטי אני לא מצליחה לשלוח לך
^^אתה יכול לשלוח לי הודעה בפרטי אני לא מצליחה לשלוח לך
תקשיבי רק התחלנו בית ספר יהיו לך הרבה חברים בואותה הסיטואציה
שואל השאלה:
^ איך אתה מבין?
^ איך אתה מבין?
שואל השאלה:
^^^^^^ אני בעתיד בכרמיאל
^^^^^^ אני בעתיד בכרמיאל
באותו הנושא: