8 תשובות
לא, תדברי איתה
לא
לא בסדר
לא.
עם חברות כאלה לא צריך אוייבים ;)
אנונימי
אם זה מפריע לך תגידי לה ואם היא לא מקשיבה היא לא חברה...
תלוי
את עדיין רוצה אותו? הוא פגע בך ממש והיא יודעת את זה? והכי חשוב זה אם זה מפריע לך כי אם לא אז אין בזה שום בעיה
שואל השאלה:
פשוט הקשר עם האקס שלי ממש בעייתי חזרנו לקשר וניתקנו מלא פעמים ועכשיו כבר כמה חודשים הפסקנו לדבר והיא מול העיניים שלי מדברת איתו ואני גם יודעת שהם קצת מדברים בוואטצאפ על דברים שקשורים ללימודים וזה (היא החברה הכי טובה שלי) אני לא יודעת אם אני אוברסינקינג אבל זה מפריע לי קצת
אנונימית