5 תשובות
איכס מה
אין סיבה
הן פשוט כנראה נהנות מלגרום לאנשים להרגיש לא בנוח
תתעלמי
הן פשוט כנראה נהנות מלגרום לאנשים להרגיש לא בנוח
תתעלמי
אנונימית
כי זה דבר מצחיק לעשות
אנונימית
^
ואי איזה מצחיקה את
ואי איזה מצחיקה את
אבל ממש תתעלמי מזה
אין להן מה לעשות חוץ מלצחוק על בנות ואת גם כנראה לא היחידה שהן עשו לה את זה
הן יוצאות מביכות לא את
אין להן מה לעשות חוץ מלצחוק על בנות ואת גם כנראה לא היחידה שהן עשו לה את זה
הן יוצאות מביכות לא את
באותו הנושא: