4 תשובות
לא הגיוני שתרגישי רע עם זה
אבל בטוחה שחבר שלך היה רוצה שתעברי הלאה ושהייה לך טוב בהמשך החיים גם אם זה אומר בלעדיו
שנתיים זה המון זמן. תמשיכי הלאה. זה שהוא נפטר זה לא אומר שנגמרו לך החיים.
יפשלי אני בטוחה שאם הוא היה יודע הוא היה רוצה שתשחררי אותו ותמשיכי הלאה, שתהיי מאושרת
תמיד תשמרי לא פינה קטנה בלב שלך אבל תתני ללב גם להתרחב ולאנשים חדשים להכנס לחיים שלך
את לא מזלזלת בנשמה שלו, הרי לא בשניה שהוא נפטר הלכת לחפש לך חבר אחר, לא, את נשארת נאמנה אליו במשל שנתיים שלמות ואפילו הרגשת אשמה שאת לא חושבת עליו כל הזמן
תמשיכי הלאה זה יעשה לך רק טוב וזה גם מה שהוא היה רוצה שתעשי
הגיוני שלא תרגישי טוב עם זה, לכל אחד לוקח זמן אחר להתקדם הלאה
אני מאמין שהחבר שהיה לך ירצה שתתקדמי הלאה ותנסי