6 תשובות
שואל השאלה:
אם אני הולכת באופן כללי
מעדיפה גזרה גבוהה אפשר רחב צמוד לא משנה לי מבחינת גיוסים למרות שגם מכנסיים זה טוב
שמלות וחצאיות אוהבת יותר מיני מאשר ארוכות
ויחסית תום בוי אבל אין לי בעיה להיות נשית
שואל השאלה:
אני זורמת כזה
הזמנתי את כל מה שאשים פה ולדעתי זה מושלם בטירוף אז אם את אוהבת תזמיני גם!!


http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=vf44hcqcwnh&localcountry=il&url_from=gm7430710893969747968


http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=vf44oxbk6jb&localcountry=il&url_from=gm7430710921345097728


shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=vf44ime4qwt&localcountry=il&url_from=gm7430710983618801664


http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=vf49m9trrgb&localcountry=il&url_from=gm7430711453120802816
אנונימית
את אוהבת בייסיק? גינסים באיזה גזרה? מכנסיים באופן כללי מה את אוהבת דברי אליי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא חושבת שיש לי אפילו סטייל מוגדר מרוב שלא עשיתי קניות בחיים :(
מה הסטייל שלך?