4 תשובות
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
שואל השאלה:
4 בצהוריים או לפנות בןקר
4 בצהוריים או לפנות בןקר
3/4בבוקר יש אנשים שבאים באים ממש מוקדם
5 חח סצם לא יודעת
באותו הנושא: