התחברות
הרשמה
פעם הייתי ישנה רק עם תחתונים זה מוזר?
15 באוקטובר 2023, 02:04
תחתונים
6 תשובות
זה נוח
לא
א
אנִי
לא
ש
שיבוש גלובלי
אני עדיין ישנה רק בתחתונים
ש
שלוקמהבלו
לא
P
Primadona girl
לא
פ
פרד פיגלהורן
לא
A
AKTIMEL
באותו הנושא:
זה בסדר שאני ישנה רק עם תחתונים?
זה מוזר שאני ישנה בלי תחתונים ובלי מכנס?
בת שישנה עם תחתונים זה מוזר?
זה מוזר שבלילה אני ישנה עם תחתונים ולא עם מכנסיים?
זה מוזר שאני ישנה עם תחתונים וטישרט?
האם בנות ישנות עם תחתונים כמו שבנים ישנים עם תחתונים ?
האם אתם ישנים עם תחתונים או בלי תחתונים?
אני ואח שלי ישנים באותו החדר ואני ישנה עם תחתונים וגוזייה, האם זה בסדר?
זה מוזר שאני ישנה תמיד בלי תחתונים? (עם פיג'מה כן?)
אני ישנה בלי תחתונים זה בסדר?
האם אתם ישנים עם תחתונים ובנות עם חזייה ותחתונים או עם בגדים?