3 תשובות
יש הגיון בזה אבל ויש אבל אם את אוהבת אותו למרות שאת בן אדם לא רומנטי חבל לאבד קשר כזה
שואל השאלה:
כי עוד לא נכנסתי איתו לזוגיות רצינית
אנונימית
הייתי מציע לשתף אותו בזה ולציין שאת אוהבת אותו/מה שאת מרגישה ואולי הוא יבין ולא יוותר עלייך למרות הכל.
הוא לפחות לשתף אותו את הסיבה שאת רוצה להיפרד