התחברות
הרשמה
אפשר להגיד "מתוך החוויה האישית שחוויתי"?
1 בנובמבר 2023, 18:04
חוויות
חוות דעת
סיפורים
3 תשובות
נראה לי שכן
ש
שם מאוד יפה
אני חושב שכן
R
Real Potato
כע זה נשמע הגיוני סך הכל
C
Chef emi
באותו הנושא:
מישהו שעבר בריונות, אפשר לשמוע על החוויה האישית שלך? ומה עזר לך להתגבר על החוויה?
מה הייתה החוויה שלכם מהמחויבות האישית בי' ואיזה בחרתם?
מישהו שהיה אצל דיאטנית/דיאטן ויכול לשתף אותי על החוויה האישית שלו?
מישהו היה בתוכנית אודיסאה ויכול לספר לי קצת על החוויה האישית שלו מהתוכנית?
אפשר להגיד עד אין סוף חוויות?
אנשים שהיו או שהם עדיין במחלקה סגורה או במשהו כזה תוכלו להגיד את החוויה האישית שלכם ומה אתם חושבים על זה?
יש חתונה למישהי מהמשפחה שלי והיא עושה את החתונה באולם של טחונים רצח רצח. זה בסדר שאני באה רק בשביל החוויה האישית
מה החוויה משמעותית שהייתה לכם במחויבות אישית?
מה לרשום על השאלה, מה החוויה האישית שלך בעבודת צוות?
אם הייתם יכולים להגיד 5 שורות על החוויה שלכם בבית ספר מה הייתם אומרים ?
יש כאן במקרה מישהו שעבר ניתוח להסרת משקפיים בלייזר ויכול לספר לי על החוויה האישית שלו?