6 תשובות
חושבת שיהיה לנו סופ"ש לא שקט בכלל.
אני קרובה לגבול עם לבנון וכבר תקופה יש בומים, אז אחרי נסראללה יהיה אפילו יותר.
סבתי
ה' איתנו אל תידאגי
שואל השאלה:
אני מפחדת בגלל זה שאלתי מה דעתכם
אנונימית
וואי לא לדבר על זה אפילן
אני, אתמול הייתה אזעקה אבל מתרגלים.. גם אם יהיה משהו הוא יגמר מהר כי נכתוש אותם! לא לפחד יהיה טוב.