7 תשובות
תלוי מה כתבת ומה הקשר שלך אליה
לא רוצות להמשיך את השיחה
שואל השאלה:
אין קשר כתבתי מסקרנות כי ראיתי את זה בשאלה אחרת
אין קשר כתבתי מסקרנות כי ראיתי את זה בשאלה אחרת
אנונימי
תלוי במילים אחרונות של השיחה אבל אני לרוב משתמשת בזה בשביל לסיים שיחה וזהו
זה תלוי מאוד בסיטואציה
תלוי במקרה, לפעמים זה כי סתם אין מה לענות ולפעמים כי לא רוצים לענות
מצפות ממנו לשלוח
באותו הנושא: