7 תשובות
כי הם "יותר עמידים" מילדים ונשים
כי הם יותר "חזקים" מילדים ונשים
כרגע יש עדיפות ובעזרת השם הגברים ישוחררו גם בקרוב אמן
לדעתי זה בכלל לא נכון צריך להוציא את כולם
כי הם יותר " חזקים " למרות שלא, הם גם נישברו ממזמן
שואל השאלה:
מה הקשר לחמאס, המדינה אשמה שנשים בחשיבות עליונה מגברים, המדינה מסכימה רק לעסקאות להחזרת נשים והחמאס יודע את זה טוב מאוד
אנונימי
שואל השאלה:
ילדים פחות עמידים מאנשים מבוגרים, לגבי עמידות אין הבדל בין גבר לאשה
אנונימי
נשים יכולות להאנס ולהיכנס להיריון ממחבלים.
זה לא סיכון שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו לקחת