5 תשובות
אי אפשר כל כולם יחד, עושים נהגלות
המדינה מפקירה את הגברים שם, עלאק לא
אנונימי
ישחררו גם אותם בעזרת השם, עשו טעות לדעתי ששיחררו רק חלק תמורת ככ הרבה.
בנגלה השניה ונקווה שלא תהיה גם שלישית בטח נשחרר עוד אסירים וזה לא יגמר אנחנו יורים לעצמנו ברגל בזה שאנחנו לא הורגים אותם במקום כלא
לא מפקירים
אי אפשר להחזיר את כולם ביחד אז לאט לאט נתפלל שכולם יחזרו
כי הם לא נשים
אנונימי