3 תשובות
נראלי סוכר דמררה זה סוכר חום
עדיף שפשוט תשימי סוכר לבן רגיל
דמררה זה ממש גרגירים כמו מלח גס, סוכר חום יותר דביק פחות מתוק ונותן טעם קצת יותר קרמלי
גם יש סיבה למה כתוב לא דמררה
אני חושבת שעדיף לה לשים סוכר לבן זה ישתלב יותר טוב בבצק מדמררה
אבל תכלס שימי מה שבא לך הטעם יצא טעים
באותו הנושא: