8 תשובות
תאכלי עוד משהו
עדיף לך כי אז מחר או שסתם לא תרגישי טוב או שתאכלי מלא ותרגישי לא טוב גם
אוקיי :)
יש לך שאלה?
שואל השאלה:
וואו איזה כיף על העזרה........^
אנונימית
באמת לא הבנתי מה השאלה
לא בקטע רע! אני רוצה לעזור לך
איך את מרגישה?
שואל השאלה:
הכוונה היא שכאילו לא אכלתי באמת היום ושאני די עוצרת את עצמי מלאכול אני די רעבה אבל גם משקרת לעצמי..
אנונימית
רק כדי לסגור את הפינה
תאכלי אולי טוסט?
תנסי אפילו משהו קטן, זה לא בריא לגוף ומביא לפגיעה במערכות התפקוד