7 תשובות
סובלים , כן
מסכנים , לא
מסכנים , לא
שיסבלו מה אכפת לי מהם
אנונימית
אני מאמינה שהם סובלים, אכפת לי מהחיים שלהם יותר משלנו ? לא.
לא, הם תומכי טרור שרוצים להשמיד אותנו, אחרת הם לא היו נמצאים שם ובורחים כנראה.
ומצווה להשמיד אותם.
ומצווה להשמיד אותם.
כן זה לא סוד
כן אבל מגיע להם
שיסבלו מה אכפת לי
באותו הנושא: