7 תשובות
סובלים , כן
מסכנים , לא
שיסבלו מה אכפת לי מהם
אנונימית
אני מאמינה שהם סובלים, אכפת לי מהחיים שלהם יותר משלנו ? לא.
לא, הם תומכי טרור שרוצים להשמיד אותנו, אחרת הם לא היו נמצאים שם ובורחים כנראה.
ומצווה להשמיד אותם.
כן זה לא סוד
כן אבל מגיע להם
שיסבלו מה אכפת לי