6 תשובות
שואל השאלה:
אבל מה זה משנה אם התוצאה היא אותו הדבר בעצם?
אנונימית
זה משנה, כי מבחינה רוחנית החטא לא יהיה על מי שזרקה את הבגדים לפח כי היא מנעה החטאת הרבים אז היא עשתה מצווה.
אבל מי שקנתה לעצמה בגד אז החטא עליה.
אלוקים לא מסתכל רק על התוצאה
כי ככה הן לא עושות חטא חמור של החטאת הרבים. אם מישהי שאין לה בוחרת לקנות זה עליה, אבל אם היא תתן למישהי את הבגד הזה אז החטא על שתיהן
כדי לא להכשיל מישהי אחרת עם בגדים לא צנועין
כי זה בגדים לא צנועים שאסור ללבוש או ליצר.

למה שהיא תכשיל בת אחרת בבגדים של השם ירחם ולהקתו?
^^צריך לקרוע את הבגד או לשרוף שבת אחרת לא תקח אותו מהפחים כי הוא שלם