9 תשובות
ממש לא
זה בסדר גמור
שואל השאלה:
טוב בגדול הם הציעו לי 45 לשעה אז אני לא אתנגד כן ..
אבל פשוט שמעתי שיש כאלה שלוקחות 60-70
אנונימית
אני לוקחת 20 לשעה ואני בת 16
אנונימית
לוקחת 35 לשעה ל2 ילדים ואני 18:/
אנונימית
זה מעולה לשעתיים זה כמעט 100 שקל את לא צריכה לקחת מתחת לזה בעיקר אם בת בת 18 זה סתם יהיה השפלה לקבל פחות.....
שואל השאלה:
זהו זה גם על 2 ילדים
בני 5 ו2
הם גם לוקחים ומחזירים אותי
בכלל ההורים אמרו לי שאם אני רוצה הם יזמינו לי אוכל
שאני יכולה להביא חברה שתשב איתי
קיצור מושלם
אנונימית