13 תשובות
שואל השאלה:
באגז באני - זה גבר
באגז באני - זה גבר
אנונימי
שואל השאלה:
דמות. - למה לחכות?
דמות. - למה לחכות?
אנונימי
אם זה גבר תביא בוודאות
בתור הומו אנחנו יצורים מאוד שמחים מפרחים
בתור הומו אנחנו יצורים מאוד שמחים מפרחים
שואל השאלה:
אה מהבחינה הזאת...
זה בסדר, אנחנו התקדמנו מהר מאוד גם ככה
אה מהבחינה הזאת...
זה בסדר, אנחנו התקדמנו מהר מאוד גם ככה
אנונימי
שואל השאלה:
חחח סבבה❤
חחח סבבה❤
אנונימי
ברור!
תעדכן איך הלך!
תעדכן איך הלך!
שואל השאלה:
חח סגור! תודה על העזרה
חח סגור! תודה על העזרה
אנונימי
תביא פרח אחד
כןן תביא זה חמוד ממש אני בטוחה שהוא ישמח ויחשוב שזה חמוד גם
זה חמוד
זה ממש חמוד
חמוד
נראה לי שזה ממש חמוד
אם לי היו מביאים פרחים הייתי ממש שמח
אם לי היו מביאים פרחים הייתי ממש שמח
באותו הנושא: