11 תשובות
יש כאלה שכן יש כאלה שלא
לפעמים כן ולפעמים לא

עליי לא רואים בכלל ותמיד כשאני אומר שאני אוטיסט אנשים מופתעים
אנונימי
לא
אנונימית
לא.
לא
מה תלוי?
זה לא פגם
לחלק כן ולחלק לא
לא
לא