4 תשובות
שואל השאלה:
עדין יורד
אנונימית
וישרים, בגשם צריך לנהוג יותר לאט אז זה סבבה
לשים לב להולכי רגל שלא תפספסי
אם יש שלוליות אז להנמיך מהירות כדי שלא יעוף על הולכי רגל, מכשילים על זה
בהצלחהה
לשים את הווישרים וממש להתרכז בכביש
להפעיל וישרים ולנסוע לאט מהרגיל