6 תשובות
קשה לי להאמין
אנונימית
הייתי רוצה להאמין.
אבל אני ראליסטית אז לא
חייב להאמין! ה איתנו תמיד!!
לא ממש. מאז אורי מגידיש זה לא ממש קרה וגם אם זה יקרה עוד כמה פעמים אני לא מאמינה שזה יקרה 136 פעמים
מקווה מאוד שכן למרות שזה מסוכן אבל גם לפי איך שחמאס מנהל את העסקאות החטופים לפי התנאים שלו זה גם מסוכן וסיכון גדול והוא אמר שלא יהיה עסקת חטופים עד שתיהיה הפסקת אש קבועה שתביא לסיום המלחמה