9 תשובות
שואל השאלה:
כשאני אומר לה לא לדבר איתו היא מתעצבנת עליי ואומרת לי שזה קשה לה..
כשאני אומר לה לא לדבר איתו היא מתעצבנת עליי ואומרת לי שזה קשה לה..
אנונימי
לא
שואל השאלה:
מה אני אמור לעשות?
איך לעשות שהיא לא תדבר איתו?
מה אני אמור לעשות?
איך לעשות שהיא לא תדבר איתו?
אנונימי
אני חושבת שזה לא לגיטימי לבקש את זה אחד מהשנייה
צריך להיות אמון וביטחון בסוגיות
לדעתי האישית זה לא לגיטימי כל כך לדרוש מכל בן זוג לא לדבר עם המין השני
סוג לסביות לא יבקשו אחת מהשנייה לא לדבר עם בנות...
צריך להיות אמון וביטחון בסוגיות
לדעתי האישית זה לא לגיטימי כל כך לדרוש מכל בן זוג לא לדבר עם המין השני
סוג לסביות לא יבקשו אחת מהשנייה לא לדבר עם בנות...
מה זה היא אומרת לך, מה אתה שפוט שלה?
ואם אתה מקיים את מה שהיא אומרת אבל היא לא אז תתחיל לחשב מחדש את היחסים בניכם
ואם אתה מקיים את מה שהיא אומרת אבל היא לא אז תתחיל לחשב מחדש את היחסים בניכם
לדעתי או שתגיד לה ברצינות שם היא רוצה שלא תדבר עם בנות אז גם היא צריכה ואם היא תמשיך גם אתה תדבר עם בנות
אנונימית
שואל השאלה:
קודם כל אין סיכוי שאני ניפרד ממנה.
היא מושלמת והיא אוהבת אותי.
דבר שני אני לא עושה משא ומתן..
אני לא אומר לה "אם את מדברת עם בנים אז אני אדבר עם בנות.."
אני בסך הכל לא רוצה שהיא תדבר עם הבן אדם הספציפי הזה..
אבל הסתדרתי..
תודה לכולם!
קודם כל אין סיכוי שאני ניפרד ממנה.
היא מושלמת והיא אוהבת אותי.
דבר שני אני לא עושה משא ומתן..
אני לא אומר לה "אם את מדברת עם בנים אז אני אדבר עם בנות.."
אני בסך הכל לא רוצה שהיא תדבר עם הבן אדם הספציפי הזה..
אבל הסתדרתי..
תודה לכולם!
אנונימי
היא לא מכבדת אותך בשיט
מה אתה צריך אחת כזאת
תיפרדו
מה אתה צריך אחת כזאת
תיפרדו
אנונימי
באותו הנושא: