5 תשובות
תנסו שוב
אוליי יצא משהו טוב מזה
אוליי יצא משהו טוב מזה
לא חוזרים לאקסים, יש סיבה שבגללה נפרדתם
אל תחזרי לעבר רק כי הוא משהו שאת מכירה
אל תסתכלי אחורה כי את לא הולכת לשם
אל תסתכלי אחורה כי את לא הולכת לשם
מה זה המשחק הזה, הוא נפרד ואז מתחרט ומתקשר. לא חושבת
יש סיבה לזה שנפרדתם לא חוזרים על אותה טעות פעמיים
באותו הנושא: