5 תשובות
זה לא יהרוס
תקפידי בהמשך וזה יתאזן
למה את עושה קיטו?
תקפידי בהמשך וזה יתאזן
למה את עושה קיטו?
שואל השאלה:
כדי לרדת במשקל
כדי לרדת במשקל
אנונימית
שואל השאלה:
כיאלו אכלתי בערך 50 פחמימות בערך ואיזה 1100 קלוריות ושרפתי רק 540 אז זה לא טוב
כיאלו אכלתי בערך 50 פחמימות בערך ואיזה 1100 קלוריות ושרפתי רק 540 אז זה לא טוב
אנונימית
זה אחלה לקיטו 50 פחמימה זה מעולה בקיטו
לא,כמו שיום אחד של דיאטה לא יעשה כלום ככה גם ההפך
באותו הנושא: