5 תשובות
שואל השאלה:
כבר אמרתי שאני לא צריכה איך אני יגיד להם פתאום היי אני צריכה בסוף פסיכולוג זה קצת מוזר לא?
זה לא מוזר
הכל טוב זה משהו שאפשר לעבוד עליו עם זמן, את צריכה לעבוד על חשיבה חיובית יותר
וגם לא בושה ללכת לפסיכולוג , תלכי עכשיו לפני שתגדלי ותשלמי על זה בעצמך כי זה יקר מאודמ
שואל השאלה:
לא ממש פירטו לי כי אמא שלי קיבלה את התוצאות של האיבחון והיא לא התעמקה בנושא הזה כל כך
אולי את פשוט יותר סגורה ממה שנדמה לך
פירטו לך על למה חושבים שאין לך בטחון?