3 תשובות
תלוי במצב רוח של השוטרים והמפגינים. זה כמו מניות - אי אפשר לדעת
*הכוונה לכיוון של הגרף
*הכוונה לכיוון של הגרף
בלאגן
אל תפגינו
אל תפגינו
לדעתי לא צריך כרגע להפגין, אני מסכים שבנימין נתניהו אשם וכן הוא חייב לשלם על מעשיו.
אבל בואו אנחנו בתקופת מלחמה, והדבר האחרון שבאמת כדאי זה לצאת להפגין, דבר שיראה גם לחמאס, גם לחייזבאלה וגם לעולם כולו שאנחנו מפולגים בזמן מלחמה.
לא כל כך יוצר תדמית חיובית
אבל בואו אנחנו בתקופת מלחמה, והדבר האחרון שבאמת כדאי זה לצאת להפגין, דבר שיראה גם לחמאס, גם לחייזבאלה וגם לעולם כולו שאנחנו מפולגים בזמן מלחמה.
לא כל כך יוצר תדמית חיובית
באותו הנושא: