11 תשובות
שואל השאלה:
באמת שעשיתי מעל ומעבר כדי להצליח ולא הצלחתי קניתי מחשבון באיזה 100 שקל ועוד שני ספרים לתרגול שהם עבדו איתם בכיתה ט בכמעט 50 שקל לגברתי שיעורים בקרוב נראלי ל600 שקל ועדיין לא הצלחתי אני עד כדי כך כישלון?
באמת שעשיתי מעל ומעבר כדי להצליח ולא הצלחתי קניתי מחשבון באיזה 100 שקל ועוד שני ספרים לתרגול שהם עבדו איתם בכיתה ט בכמעט 50 שקל לגברתי שיעורים בקרוב נראלי ל600 שקל ועדיין לא הצלחתי אני עד כדי כך כישלון?
אנונימי
כנראה משהו בשיטת לימוד לא היה נכון. תמיד אפשר לעלות הקבצה. אני עליתי מ3 יחל ל5 יחל מתמטיקה בכיתה י"ב. הכל אפשרי, פשוט תאמין בעצמך
צוחקים על זה וממשיכים הלאה, דיי החיים יפים :)
זה לא אסון, ונכון שזה היה חשוב לך, אבל אתה צריך להרים את הראש , ולהיות גאה בעצמך על כל מה שנתת בשביל המבחן הזה..
אתה באמת אלוף אם עשית את כל התהליך הזה,
ואם זה לא קרה - אז זה לא היה צריך לקרות.
עכשיו חופש, תלך לעשות משהו כיף וכרגע תפסיק לחשוב על זה ^^
זה לא אסון, ונכון שזה היה חשוב לך, אבל אתה צריך להרים את הראש , ולהיות גאה בעצמך על כל מה שנתת בשביל המבחן הזה..
אתה באמת אלוף אם עשית את כל התהליך הזה,
ואם זה לא קרה - אז זה לא היה צריך לקרות.
עכשיו חופש, תלך לעשות משהו כיף וכרגע תפסיק לחשוב על זה ^^
שואל השאלה:
איזה חמודים אתם תודה❤ ובאמת עלית מ3 ל5 יחידות מתמטיקה בכיתה יב??
איזה חמודים אתם תודה❤ ובאמת עלית מ3 ל5 יחידות מתמטיקה בכיתה יב??
אנונימי
שואל השאלה:
לא תהיה פעם הבאה, זה היה המועד היחיד
לא תהיה פעם הבאה, זה היה המועד היחיד
אנונימי
היי, היה לי משהו דומה בעבר. אם אתה רוצה, תוכל לפנות בפרטי ואתן לך טיפים ועצות שיעזרו לך לעלות בפעם הבאה
לא לוותר! תגש שוב, ומקסימום תמיד אפשר להשלים יחידות אחר כך!
^אז הכול טוב יש לך עוד זמן להשתפר. אל תוותר בסוף תצליח!
אנונימית
כן. וזה אחרי ששתי מורים (בניהם הרכז של מתמטיקה) אמרו לי שאני בקושי יצליח ב3 יחל.
תנסה לשבת כל יום שעתיים על המתמטיקה. תראה גם את הסרטונים של עובד לב ארי.
ואם אתה צריך משהו, אתה תמיד יכול לשלוח לי בפרטי
תנסה לשבת כל יום שעתיים על המתמטיקה. תראה גם את הסרטונים של עובד לב ארי.
ואם אתה צריך משהו, אתה תמיד יכול לשלוח לי בפרטי
איזה כיתה אתה? אם זה י אז הכול בסדר פשוט תמשיך הלאה ובחופש הגדול תבקש את החומר ותשלים מה שצריך אפשר לעשות מבחן גם בי"א.
לפעמים עושים מבחני מעבר גם בחופש הגדול עם קורס קיץ אז תשאל לגבי זה.
אני עשיתי מבחן מעבר בכיתה י ל4 יחידות ובאמצע י"א ל5 יחידות אז שלא יעבדו עליך תמיד אפשר לעבור.
לפעמים עושים מבחני מעבר גם בחופש הגדול עם קורס קיץ אז תשאל לגבי זה.
אני עשיתי מבחן מעבר בכיתה י ל4 יחידות ובאמצע י"א ל5 יחידות אז שלא יעבדו עליך תמיד אפשר לעבור.
אנונימית
שואל השאלה:
אני כיתה י
אני כיתה י
אנונימי
באותו הנושא: