10 תשובות
תלוי, נראה לי שכן
יש מצב, את גם יכולה לטוס לבד עם מלווה פשוט ואז להשאר לבד אצלה
אם יש לך איזה אח/אחות גדול/ה תנסי לשכנע אותם לטוס איתך ואז תשכנעי ככה את ההורים
שואל השאלה:
יש לי אחים גדולים אבל אף אחד לא יטוס איתי לפינלנד, וגם היא גרה במקום ממש יפה וזה אז אני לא אקח מלון או משהו, אלא אהיה אצלה בבית
שואל השאלה:
^^מה הכוונה לטוס עם מלווה? זאת אומרת לשלם טיסה לעוד אדם
תנסי לשכנע מקווה שתצליחי
יענו שמישהו מהשדה טס איתך ומלווה אותך עד שאת יוצאת מהשדה, צריך לבקש את זה
שואל השאלה:
איפה משיגים פרטים על העיניין הזה ^??
אין לי ממש שמץ, חברה שלי פעם טסה לבקר את אח שלה שעבר לחול והיה לה מלווה, תנסי לברר כשאת מזמינה טיסה, תשאלי את ההורים אולי הם יודעים
יש אפשרות לנסוע לבד ואז הדיילת אחראית עלייך זה נקרא קטין ללא מלווה