6 תשובות
לא נורא, קורה, העולם לא מת מחטיף אחד כזה, ואת לא תשמיני גם מאחד כזה...
יהיה בסדר
הכול טוב זה בסדר
שואל השאלה:
איזה לא הרבה זה יותר ממה שאני אוכלת ביום יומיים
מכירה את ההרגשה תמיד קורה לי דברים כאלה ואני אוכלת את עצמי אחר-כך. הכל בסדר תאמיני לי אני יודעת שזה קשה אבל באמת הכל בסדר ולא יקרה כלום
זה נוראי שאת אוכלת פחות מ600 ביום. אמורים לאכול לפחות 1000 ומשהו בשביל תפקוד תקין של הגוף
אנונימית
שואל השאלה:
תאמיני לי שאני מתפקדת מעולה