8 תשובות
להתמודד לאט לאט
לנסות להתגבר על מה שהיה
בעיקרון מפצעים של העבר תמיד יש חשש ופחד אבל את צריכה להבין שאת עכשיו במקום יותר טוב ותנסי להנות ולהיות חזקה
בעיקרון מפצעים של העבר תמיד יש חשש ופחד אבל את צריכה להבין שאת עכשיו במקום יותר טוב ותנסי להנות ולהיות חזקה
הכי לגיטימי גם לי יש
תשתפי אותו
הוא אמור לתמוך בך ולהעריך את הפתיחות והפגיעות שלך
וכשתסמכי עליו עם הזמן זה יכול לעבור
ואת יכולה גם להעזר בטיפול מקצועי
אם את רוצה דברי איתי אני גם עוברת את זה בול(:
תשתפי אותו
הוא אמור לתמוך בך ולהעריך את הפתיחות והפגיעות שלך
וכשתסמכי עליו עם הזמן זה יכול לעבור
ואת יכולה גם להעזר בטיפול מקצועי
אם את רוצה דברי איתי אני גם עוברת את זה בול(:
לתקשר עם בן הזוג הנוכחי על הטראומות שלך, ללכת לאיזשהו טיפול רגשי שיעזור לך לרפא את הטראומות ואת בעיות האמון.
כתיבה אינטואיטיבית, זמן רגוע עם עצמך, ספרים על מיינדפולנס ועל ריפוי צלקות עבר.
וכמו שאמרתי בהתחלה, לדבר על זה עם בן הזוג הנוכחי שלך.. זה סופר חשוב שהוא יידע מה את מרגישה, תתקשרי איתו על זה בעדינות, תשבי איתו הכי ברגוע אפילו על כוס יין או משהו ופשוט תדברי איתו על העבר שלך והסיבות שגורמות לך לפחד או להתנהג בצורה פחות בריאה לפעמים. תזכרי שאת לא לבד, הרבה אנשים מתמודדים עם צלקות ממערכות יחסים רעילות שהיו בהן בעבר. גם אני הייתי בזוגיות מאוד רעילה שנגמרה לפני שנה ולוקח זמן לעבור ריפוי מלא אחרי זה.
אבל לאט לאט זה יקרה, תעזרי לעצמך ותיעזרי בבן הזוג שלך להגיע לריפוי.
כתיבה אינטואיטיבית, זמן רגוע עם עצמך, ספרים על מיינדפולנס ועל ריפוי צלקות עבר.
וכמו שאמרתי בהתחלה, לדבר על זה עם בן הזוג הנוכחי שלך.. זה סופר חשוב שהוא יידע מה את מרגישה, תתקשרי איתו על זה בעדינות, תשבי איתו הכי ברגוע אפילו על כוס יין או משהו ופשוט תדברי איתו על העבר שלך והסיבות שגורמות לך לפחד או להתנהג בצורה פחות בריאה לפעמים. תזכרי שאת לא לבד, הרבה אנשים מתמודדים עם צלקות ממערכות יחסים רעילות שהיו בהן בעבר. גם אני הייתי בזוגיות מאוד רעילה שנגמרה לפני שנה ולוקח זמן לעבור ריפוי מלא אחרי זה.
אבל לאט לאט זה יקרה, תעזרי לעצמך ותיעזרי בבן הזוג שלך להגיע לריפוי.
dark question
תנסי לפתוח את הדגלים האדומים שלך והטראומות על מחברת או סתם התבודדות עם ה' תכתבי וזה פשוט יצא לבד תביני ממה זה נובע ואיך את יכולה להתמודד
תביני שאת לא רוצה שיהיה לו מישהי יותר טובה את רוצה להיות יותר טובה תשתפרי בשבילו כי מגיע לו באמת טוב ובשבילך להבא
בסופו של דבר שאת חוזרת על זה מספיק פעמים זה כבר נעלם
ותני לזה הזדמנות
תלמדי מהטעויות שלך ותעלי את הערך העצמי (ממליצה ביוטיוב liz the wizard ) ותביני שזה לא יקרה שוב כי זה אדם חדש שאני מאמינה שיותר טוב מהעבר ואף אחד יותר לא יעבור לך על הגבולות והקווים האדומים ותסתכלי על זה חיובי עכשיו את יודעת מה את רוצה ומה לא ומה הגבולות שלך וזה לא יקרה שוב
תנסי לפתוח את הדגלים האדומים שלך והטראומות על מחברת או סתם התבודדות עם ה' תכתבי וזה פשוט יצא לבד תביני ממה זה נובע ואיך את יכולה להתמודד
תביני שאת לא רוצה שיהיה לו מישהי יותר טובה את רוצה להיות יותר טובה תשתפרי בשבילו כי מגיע לו באמת טוב ובשבילך להבא
בסופו של דבר שאת חוזרת על זה מספיק פעמים זה כבר נעלם
ותני לזה הזדמנות
תלמדי מהטעויות שלך ותעלי את הערך העצמי (ממליצה ביוטיוב liz the wizard ) ותביני שזה לא יקרה שוב כי זה אדם חדש שאני מאמינה שיותר טוב מהעבר ואף אחד יותר לא יעבור לך על הגבולות והקווים האדומים ותסתכלי על זה חיובי עכשיו את יודעת מה את רוצה ומה לא ומה הגבולות שלך וזה לא יקרה שוב
אנונימית
ותביני שגם שהטראומות עולות זה בסדר לקבל את זה ולהיות במודע לנסות להבין למה את מרגישה ככה ולא להתעלם ככל שתתכחשי ותתעלמי זה יעיק יותר
אנונימית
וגם ברגע שאת מבינה למה לחזור על זה עד שאת מקבלת את זה
אנונימית
ותזכרי בסופו של דבר לא היית נכנסת לזה אם לא היית מאמינה שזה שונה :)
אנונימית
באותו הנושא: