התחברות
הרשמה
נפלתי ושיפשפתי את הברכיים ויורד לי דם מה לעשות?
6 ביוני 2024, 14:34
רגליים
ברכיים
פצעים
2 תשובות
לחטא וזהו, לא צריך באמת לחבוש, זה כולה שפשוף
Cutie Patootie
לשטוף לייבש לשים יוד וגאזה כזאת
A
Ariel4u
באותו הנושא:
נפלתי על הציצ* ויורד לי דם !
נפלתי אתמול וחטפתי שפשוף רציני (לדעתי) ואני לא יכולה לקפל את הרגל (זה בברך)
אני נפלתי מאופניים ונפתח לי שני הברכיים כאילו יורד הרבה דם וזה אפשר עזרה
נפלתי על המרפק ויורד לי דם. מה לעשות?
יש לי פצע בברך פתוח נפלתי מאופניים
נפלתי והשתפשפו לי הברכיים וכואב לי באיזור הכף רגל לדעתכם זה יעבוד לבד?
מה זה אומר בסדרות קוריאניות שהם יורדים על הברכיים מה המשמעות של זה?
נפלתי עכשיו בעבודה השתפשפו לי הרגליים ונקרע לי הגינס בברך השמאלי חור קטן כזה ויורד לי דם אני לא עובדת קרוב לבית
ביום חמישי נפלתי מהמדרגות וקיבלתי מכה בברך ונפלתי על הרגל
נפלתי ממש חזק על הרצפה על הברך לפני שעה וקשה לי ללכת עכשיו
יש לי שטפי דם ממש רציניים בשתי הברכיים ולא נפלתי ולא כלום