10 תשובות
תנסי לדבר איתה על זה
אנונימית
1. כנראה היא לא כל כך סטרייטית
2. תעני לה ותנסי לתת לה להסביר את עצמה ואז תחליטי מה את עושה עם זה
2. תעני לה ותנסי לתת לה להסביר את עצמה ואז תחליטי מה את עושה עם זה
שואל השאלה:
איך לפתוח על זה שיחה? אני בעצמי לא יודעת עדיין איך אני מרגישה לגבי זה
איך לפתוח על זה שיחה? אני בעצמי לא יודעת עדיין איך אני מרגישה לגבי זה
אנונימית
תגידי לה היי אפשר שנדבר על מה שהיה
אנונימית
כנראה שהיא כבר לא סטרייטית
לא קרה לא יקרה
פשוט תתרחקי ממנה לא הייתי ממליץ על כזאת חברה
אנונימי
תראי תדברי איתה על זה היא חשבה שאת גם רוצה ובטח ממש נפגע מזה(לא משעים אותך)תסבירי לה את המצב וזה שנלחצת מהסיתואציה(תראו אחרי מה תעשו
תדברי איתה זה יעזור ואז אוליי תביני מאצד שלה מה קרה
תדאגי לה שממש נילחצת ולא ידעת מה לעשות שאת אוהבת אותה בתור ידידה
באותו הנושא: