4 תשובות
מיותרות
כל הכבוד להם
אין לי ממש דעה מגובשת לגבי ההפגנות אבל אני חושב שנכון לעכשיו, אף אחד לא זקוק להן.
איך הכנופייה הזו אוהבת להגיד? "בושה! בושה! בושה!"
באותו הנושא: