2 תשובות
אל תילחצי את פשוט ממשיכה לעוד שלב חדש בחיים ככה זה החיים תמיד מתקדמים עוד שלב
אנונימית
מבינים ששלב אחד נגמר ואת מתחילה שלב אחר בחיים ממסגרת אחת תעברי למסגרת אחרת
מותר להתרגש מזה ולחשוש אבל ככה זה בחיים
כל סוף הוא התחלה חדשה
כשאני סיימתי תיכון בכיתי מלא ופחדתי אבל פשוט מתקדמים תוך כדי תנועה ואני עד היום מתגעגעת לתקופת בית הספר אבל החיים ממשיכים
מותר להתרגש מזה ולחשוש אבל ככה זה בחיים
כל סוף הוא התחלה חדשה
כשאני סיימתי תיכון בכיתי מלא ופחדתי אבל פשוט מתקדמים תוך כדי תנועה ואני עד היום מתגעגעת לתקופת בית הספר אבל החיים ממשיכים
אנונימית
באותו הנושא: