4 תשובות
אחרי עדיף
לא משנה מתי העיקר להגיע לכמות חלבון היומית
אני חושב שעדיף אחרי
תאכלי פחמימה בעיקר לפני אימון
אבל עדיף את המשקה חלבון אחרי האימום בשביל שהשריר יבנה
אבל עדיף את המשקה חלבון אחרי האימום בשביל שהשריר יבנה
באותו הנושא: