7 תשובות
חד משמעית לא
לא
אנונימית
לא. מגדר ביולוגי נשאר מגדר ביולוגי.
לא
כן, אני חושבת שברגע שמדובר בזהות מגדרית אין לזה קשר למין הביולוגי. תכנית הן נשים אבל בהגדרה שלהן הן כן נשים ואפשר לכבד את זה
האמת שכן יש דבר כזה. למגדר ביולוגי יש מאפיינים פיזיים שמבחינים בין זכר לנקבה. ושום ניתוח לא ישנה את זה.
לא
באותו הנושא: