10 תשובות
כנרה שכן תעברי
דבר ראשון הייתי מעיף לו כפאה לפנים ואל תדאגי אני עברתי את הטסט על מזל אני נשבע לך כל כך מזלסטי הבן אדם אחרי נדפק
כנראה*
תאמיני 3>
אני עוד לא בשלב של טסטים אבל לפי מה שהבנתי הם אוהבים לצעוק אלה
תרצי שאתפלל עלייך?
אם הוא לא יעביר אותך את יכולה להלונן על התנהגות בוחן
שואל השאלה:
אפשר לערער אם אני לא עוברת?
אנונימית
מבקשים את הסרטון של הטסט ואפשר לערער כן
מה בסוף עברת ?
שואל השאלה:
נכשלתי ומה שמעצבן זה שלזה שהיה איתי הוא דפק ברקס והוא עדיין עבר
אנונימית
לא נורא
תזכרי שהכל לטובה 3>
בהצלחה בטסט הבא
באותו הנושא: