6 תשובות
מגמת מד"א? או קורס 60 של מד"א? לא הבנתי את השאלה
שואל השאלה:
מגמדא
מגמדא
היוש, אני אמנם לא הייתי במגמדא אבל אני אספר לך מה אני יודעת על המגמה כי גם אני ניסיתי להתקבל אבל בסוף ויתרתי כי אני כבר במגמה אחרת הכוללת ביולוגיה.
המבחן הוא על הפרעות קצב על-חדריות ואת לומדת את זה דרך לומדות במודל.
זה מה שאני יודעת לפחות
המבחן הוא על הפרעות קצב על-חדריות ואת לומדת את זה דרך לומדות במודל.
זה מה שאני יודעת לפחות
שואל השאלה:
וכמה שעןת זה בשבוע? המבחנים באמת קשים? תודה מראש:))
וכמה שעןת זה בשבוע? המבחנים באמת קשים? תודה מראש:))
לא כזה בטוחה אבל, ארבע שעות בשבוע ביום מסוים אחרי שעות הצהריים בתחנת מדא
לגבי המבחנים אני לא יודעת כי אני לא במגמה
באותו הנושא: