התחברות
הרשמה
זה בסדר שמתי שאני משחקת משחקים בינלאומיים שאני אוהבת
אז מתי ששואלים אותי ומאיפה אני וכזה אז אני לא אומרת שמישראל ואומרת מכל מני מקומות אחרים רק בגלל ששנאה לגבי מאיפה אני ולגבי ישראל מוציאה לי את החשק לשחק? יש פה כאלו שמבינים אותי?
4 באוגוסט 2024, 23:10
משחקי מחשב
ישראל
שנאה
3 תשובות
כן ברור אני תמיד מחרטט איזה מדינה רנדומלית
ז
זאעג
זה בסדר
ח
חיון
^תאמר from my house
ז
זאעג
באותו הנושא:
איזה משחק היא משחקת? אני מתה להוריד אותוו
אני צריכה להתבייש בזה שאני משחקת משחקי מחשב?
זה בסדר לבזבז 20 שקל על משחק שאני משחקת אותו 4 שנים?
יש משחק ממש מגניב שאני משחקת כבר שנתיים ולא מבינה איך אףצאחד אחר לא
זה כזה נורא שאני משחקת כולה שני משחקים בסוני?
נראה לכם מטופש שאני משחקת משחקי מחשב עוד בגיל הזה?
תגידו זה בסדר שאני לא משחקת משחקים או שימאס לו ממני מהר?
להתחיל לראות סדרה שאני מת לראות או להמשיך עלילה של משחק מחשב שאני חולה עליו
אני משחקת עם הקראש משחקי מחשב (וואלוראנט בדרכ') ואני לא מצליחה לשלוט בעצמי שאני משחקת איתו ואז אני משחקת חרא ,מה לעשות?
זה מוריד אם אני לא משחקת משחקים ולא משחקת אותה קשה להשגה?
יש משחק בפלאפון שאני משחקת ו