10 תשובות
שואל השאלה:
9חודשים
אנונימית
אמאא תגידי לו שאת יולדת
אמא באלי גם שישלח לי
נפרדנו השבוע חח
תשלחי לו משהו כמו "סליחה, מי זה? המספר הזה לא שמור אצלי" או "אתה עדיין חושב עליי? פתטי"
כאילו כמה זמן לא דיברתם
אחרי כמה זמן הוא שלח לך?
גם אני אוהבת אותי
נעע אל תהיי רעהה מסכן
תכתבי משהו עדין
כמו
"סליחה, אני במקום אחר"
^^מה את ילדה בת 5?
כל השאלה הזאת התנהגות של ילדים.
תעשי מה שהיא ^ אמרה
באותו הנושא: