5 תשובות
תנשמי למקומות שאת נלחצת בגוף, תשחררי. ותנסי להיכנס. ותשתי מים
לחשוב על כמה את טובה ולא לחשוב על מי ששם לדמיין את כולם ערומים
אני מבינה את הפחד שלך , חלק גדול מהחיים שכולם עוברים זה לצאת מאיזור הנוחות שלנו
רק ככה זה בונה אותנו ומלמד אותנו איך להתמודד בסיטואציות, אני בטוחה שאת תפתחי עם הזמן ותשתחררי יותר
תבואי אופטימית ותנסי כמה שפחות לחשוב על זה במובן השלילי
סומכת עלייך
אנונימית
מניסיון שלי אחרי כמה שנים בתחום.
אחד הדברים הבולטים במשחק זה יציאה מאזור הנוחות. מי שמתביישת לא יכולה להיות שחקנית.
תבדקי בגוגל על כל מיני שיטות להירגע יש המון טכניקות.
כמו נשימות ודפיקות עם הידיים על הלב והבטן ועוד...
תוכיחי לעצמך שאת מסוגלת בזה שתעשי את זה. לפני שאת מופיעה קחי רגע לבד מול המראה תעודדי את עצמך ואחרי שתצליחי תחגגי את זה שהצלחת.
תחגגי עם עצמך תעשי את מה שאת הכי אוהבת לעשות לא חייב משהו קטן ולא חייב משהו גדול.
מאמינה בך ואשמח לשמוע עדכון שתעברי את זה. בהצלחה!