10 תשובות
נורא מאוד איכ
מה קשור אמאלה וכן הופך אותך לבוגד
מאוד נורא
לבגוד זה דבר כלכך נוראי לעשות. כמה מרושע אתה יכול להיות בשביל לבגוד?
זה גרוע לבגוד זה אופי לא כמו להסתפר מי שבוגד הוא בן אדם רע לתמיד
שואל השאלה:
לא אתם לא מבינים כלום כולם פה בני 16 עם נשיקה אחת בחיים שלהם במקסימום וגם זה מהכלב
אנונימי
זה נורא.
כשחותכים שיער לרוב זה לא פוגע באף אחד ולא מערער אמון. בבגידה, לעומת זאת יש השפעה על רגשות, אמון, והקשר בינך לבין האדם האחר. כשמדובר במערכות יחסים, לא מדובר רק בפעולה, אלא במה שהיא מייצגת. אז אולי זה לא מגדיר אותך לגמרי, אבל זו פעולה שיש לה השפעה רגשית גדולה על מי שבוטח בך. אני כן מאמינה שאנשים יכולים להשתנות אבל לבגוד זה כן משהו נורא
ואתה יורד על אנשים שהם לא מבינים כלום מהחיים שלהם בזמן שאתה משווה בין בגידה ללחתוך שיער. אם בגדת ואתה שואל שאלה כזו,אתה כנראה מרגיש אשמה..והעובדה שאתה מרגיש אשמה אחרי שבגדת לא משנה את חומרת המעשה עצמו. כי עדיין בגדת,בן אדם עדיין נפגע ועדיין יש השלכות. עם זאת זה סימן שאתה מבין את ההשלכות ומוכן לקחת אחריות. אומנם זה לא מפחית את חומרת הבגידה אבל זה כן יכול להראות על יכולת לתקן ולשפר..על יכולת להפוך לאדם טוב יותר. אז אל תכחיש את מה שעשית ותתנהג כאילו הוא לא נורא,תבין שמה שעשית הוא נורא ואתה לא צריך לעשות דבר כזה יותר.
יש כאלה שבוגדים ולא מרגישים אשמה וזה נראה שלא אכפת להם,שזה בכלל גרוע.