9 תשובות
כן כנראה
לדעתי זה כן שאני מתאמן על שריר מסויים ויום אחרי זה הוא תפוס זה אומר שכן
שואל השאלה:
אני די חדשה כן כאילו חודשיים
אני די חדשה כן כאילו חודשיים
אנונימית
זה תלוי, יש כמה סיבות ששרירים נמתחים, אולי כי לא עשית חימום לפני שזה חשוב, עוד סיבה זה מתיחות אחרי, צריך למתוח את השרירים על מנת לפרוש את ה''קשר'' שנהיה בשריר, השריר מאוד מתכווץ ומתאמץ אז תחשבי על זה ככה שאת מרגיעה אותו כביכול, עוד משהו זה אם את מתאמנת מתחילה, השרירים תחילה מקבלים שוק כביכול מהאימונים, לאט לאט את פחות תמתחי, עשייה של אימון טוב זה כמה את משקיעה בוא לא קשור לכמה השרירים כואבים
כן, כשעושים אימון נוצרים קרעים מיקרוסקופיים בשרירים ולוקח זמן לגוף לשים לב לקרעים ואז מרגישים את זה יום אחרי. אם כואב לך זה אומר שהאימון היה יעיל ושהגוף מרפא את עצמו.
אני חושב שזה כן קשור
בדיוק מי שהגיב
שואל השאלה:
עשיתי חימום של רבע שעה ומתיחות גם עשיתי בסוף
עשיתי חימום של רבע שעה ומתיחות גם עשיתי בסוף
אנונימית
לא
זה אומר שלא עשית חימום ומתיחות
זה אומר שלא עשית חימום ומתיחות