25 תשובות
כן הגיוני
כן הגיוני
זה נשמע כאילן את רוצה רק מישהו שיקשיב לך מבלי שתביאי לו תמורה
אנונימית
להיות עם אמונה הופכים את החיים ליותר קלים במובן מסויים, לחיות בשקר עוזר
שואל השאלה:
^^
לא אני פשוט מאמינה שאם מישהו באמת יצר את הכל (אני לא מאמינה לדעתי זה שקר ופשוט יש דברים שאין להם הסבר) הוא יהיה טוב יותר מכדי לבקש תרומה
^^
לא אני פשוט מאמינה שאם מישהו באמת יצר את הכל (אני לא מאמינה לדעתי זה שקר ופשוט יש דברים שאין להם הסבר) הוא יהיה טוב יותר מכדי לבקש תרומה
אנונימית
אני אנסח את עצמי קצת שונה
בשביל הקב"ה עם כל הטוב שיש לו המצוות ןהאמונה עושים לן טוב
ואם את לא מאמינה שהןא ברא את העולם אן שהוא סתם בשביל שיהיה יותר נוח אז למה את מדברת איתו?
בשביל הקב"ה עם כל הטוב שיש לו המצוות ןהאמונה עושים לן טוב
ואם את לא מאמינה שהןא ברא את העולם אן שהוא סתם בשביל שיהיה יותר נוח אז למה את מדברת איתו?
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט צריכה לדבר עם מישהו אז אני מדברת ומקווה שמישהו שומע
אני פשוט צריכה לדבר עם מישהו אז אני מדברת ומקווה שמישהו שומע
אנונימית
אז למה את לא מדברת עם חברה אן פסיכולוג אן משפחה?
אם תדברי עם אחד מהם את תדעי בוודאות שהם מקשיבים לך אז למה שתדברי עם משהן שאת לא מאמינה בקיומו?
אם תדברי עם אחד מהם את תדעי בוודאות שהם מקשיבים לך אז למה שתדברי עם משהן שאת לא מאמינה בקיומו?
אנונימית
הגיוני. ואת יכולה להחליט אם וכמה את רוצה להאמין
שואל השאלה:
^^
אני לא רוצה לדבר עם מישהו
אני מדברת על מה שאני מרגישה ומדברת סתם לפעמים ואני עושה את זה יותר בשביל עצמי
אני לא רוצה שיענו לי אני רוצה שפשוט יקשיבו
^^
אני לא רוצה לדבר עם מישהו
אני מדברת על מה שאני מרגישה ומדברת סתם לפעמים ואני עושה את זה יותר בשביל עצמי
אני לא רוצה שיענו לי אני רוצה שפשוט יקשיבו
אנונימית
אין בעיה אז פסיכולוגים עושים את זה או אפילן חברה שאת יכולה להגיד לה מראש שרק תקשיב ןלא תתן עצןת
אנונימית
אני לא רןצה לגרום לך להפסיק לדבר איתו להיפך
פשוט תשימי לב לשאלות שלך את ממש מזכירה לי אותי מלפני כמה זמן והיה לי את אותם שאלות ומחשבות
אני רק רוצה להגיד לך שהדיבורים הקטנים האלן איתו זה בא ממקום של אמןנה גם אם תכחישי את זה
ןאם תרצי לדבר אני פה תגידי לי ןאני אשלח לך הודעה
פשוט תשימי לב לשאלות שלך את ממש מזכירה לי אותי מלפני כמה זמן והיה לי את אותם שאלות ומחשבות
אני רק רוצה להגיד לך שהדיבורים הקטנים האלן איתו זה בא ממקום של אמןנה גם אם תכחישי את זה
ןאם תרצי לדבר אני פה תגידי לי ןאני אשלח לך הודעה
אנונימית
הנשמה רוצה את המקור שלה, אבל היצר הרע מנסה להרחיק מזה ולפקפק בזה.
כן, ודווקא בגלל הרצון שווה לבדוק את זה יותר, לשאול שאלות ולקבל תשובות שיכולות לגרום לך לראות בזה הגיון ולהאמין
ובנוגע לטענה שהרסו את הדת, לא כל האנשים מייצגים את התורה והדת כפי שהן.
לכן כדי לדעת אם את רואה בדת ערכיות את צריכה להתעמק באמיתיות שלה ולא לשפוט על פי ייצוג שיכול להיות שגוי
ובנוגע לטענה שהרסו את הדת, לא כל האנשים מייצגים את התורה והדת כפי שהן.
לכן כדי לדעת אם את רואה בדת ערכיות את צריכה להתעמק באמיתיות שלה ולא לשפוט על פי ייצוג שיכול להיות שגוי
שואל השאלה:
אני לא מאמינה בדת אני לא מאמינה בחוקים שלה בכללי גם אני בסוף האמין באלוהים דת לא תיהיה חלק מזה
אני באה מבית דתי/מסורתי וכל הילדות שלי הדת הייתה חלק ממנה והחלטתי שזה לא מתאים לי ולאורח חיים שאני רוצה
אני לא מאמינה בדת אני לא מאמינה בחוקים שלה בכללי גם אני בסוף האמין באלוהים דת לא תיהיה חלק מזה
אני באה מבית דתי/מסורתי וכל הילדות שלי הדת הייתה חלק ממנה והחלטתי שזה לא מתאים לי ולאורח חיים שאני רוצה
אנונימית
תקשיבי בתןר אחת שעברה את זה אל תסגרי ישר דלתות בגלל מקרים שלך מהעבר
אני הייתי בסביבה דתית ואפילו חרדית כמה שנים וזה מה שהרחיק אותי מהדת והייתי יותר קיצונית ממך תאמיני לי
ואני גם בדיוק חשבתי כמוך שהדרך הזאצ לא מתאימה לי וזהו
אבל למדתי בהמשך ש*אני* בוחרת לעצמי את המסלול ואת הדרך ןהחןקים שאני רוצה
נכון אני לא דתייה ולא יהיה אבל עושה הכל מאהבה ומרצון להתקרב להשם
אני הייתי בסביבה דתית ואפילו חרדית כמה שנים וזה מה שהרחיק אותי מהדת והייתי יותר קיצונית ממך תאמיני לי
ואני גם בדיוק חשבתי כמוך שהדרך הזאצ לא מתאימה לי וזהו
אבל למדתי בהמשך ש*אני* בוחרת לעצמי את המסלול ואת הדרך ןהחןקים שאני רוצה
נכון אני לא דתייה ולא יהיה אבל עושה הכל מאהבה ומרצון להתקרב להשם
אנונימית
אפשר לשאןל בת כמה את?
אנונימית
^^^אולי זה כי את לא הבנת לגמרי את הסיבתיות מאחורי הדברים שהיית עושה וזה יצר לך אנטי..
אני גם כן מכירה את זה, הייתה לי תקופה שסלדתי כי לא הבנתי לגמרי וסתם פעלתי לפי חוקים שכיוויכול הגבילו אותי.
לכן שוב כדי לך לחקור יותר ולראות אם את מוצאת בזה אמת וחיבור ממקום התחלתי ונקי שלך, בלי דעות קודמות.
ואם ישנו אלוקים למה שהוא ישאיר אותנו בלי הסבר ומטרה בעולם שהוא יצר? תחשבי על זה.
אני גם כן מכירה את זה, הייתה לי תקופה שסלדתי כי לא הבנתי לגמרי וסתם פעלתי לפי חוקים שכיוויכול הגבילו אותי.
לכן שוב כדי לך לחקור יותר ולראות אם את מוצאת בזה אמת וחיבור ממקום התחלתי ונקי שלך, בלי דעות קודמות.
ואם ישנו אלוקים למה שהוא ישאיר אותנו בלי הסבר ומטרה בעולם שהוא יצר? תחשבי על זה.
שואל השאלה:
אולי הסיבה והמטרה היא פשוט לחיות את החיים שלנו?
אולי הסיבה והמטרה היא לא לעשות דברים שהוא (אם הוא באמת קיים) טכנית אף פעם לא ביקש מאיתנו לעשות?
ואני החלטתי מה מתאים לי טל תפקוד בהחלטה שלי אני מבינה סבבה לגמרי מאיפה זה מגיע זה פשוט לא מתאים לי
אולי הסיבה והמטרה היא פשוט לחיות את החיים שלנו?
אולי הסיבה והמטרה היא לא לעשות דברים שהוא (אם הוא באמת קיים) טכנית אף פעם לא ביקש מאיתנו לעשות?
ואני החלטתי מה מתאים לי טל תפקוד בהחלטה שלי אני מבינה סבבה לגמרי מאיפה זה מגיע זה פשוט לא מתאים לי
אנונימית
שואל השאלה:
^^^
לשאלתך 17
^^^
לשאלתך 17
אנונימית
ברור שבסופו של דבר תעשי מה שאת רןצה אף אחד לא יכןל להגיד לך מה לעשות כי בסופו של דבר זה רק שלך
פשוט את נוגדת את עצמך פה קצת
תעזבי רגע את הדת בצד אני מדברת כרגע על אמןנה
מצד אחד את אומרת שאלןהים לא קיים וכל זה ואז אומרת שאת מדברת איתו או עם מישהו בתקווה שיענו לך אן סתם לפרוק
אני מדברת איתך בתור אחת שחוותה בדיוק את מה שאת מתארת ןהייתי יותר קיצונית מכל חילוני או אתאיסט שתביאי לי
לא משנה כמה תנסי להכחיש יש עדיין ניצוץ קטן של אמןנה שדווקא כן יש בך עובדה שאת מדברת אל מישהו שאת כביכןל לא מאמינה בו
פשוט את נוגדת את עצמך פה קצת
תעזבי רגע את הדת בצד אני מדברת כרגע על אמןנה
מצד אחד את אומרת שאלןהים לא קיים וכל זה ואז אומרת שאת מדברת איתו או עם מישהו בתקווה שיענו לך אן סתם לפרוק
אני מדברת איתך בתור אחת שחוותה בדיוק את מה שאת מתארת ןהייתי יותר קיצונית מכל חילוני או אתאיסט שתביאי לי
לא משנה כמה תנסי להכחיש יש עדיין ניצוץ קטן של אמןנה שדווקא כן יש בך עובדה שאת מדברת אל מישהו שאת כביכןל לא מאמינה בו
אנונימית
אגב זה שבן אדם מאמין לא מחייב אותו להיות דתי או לעשות מצוות (קחי עובדה 70 אחןז מהחילונים הם אנשים מאמינים אבל פשוט לא עושים מצוות)
אני כמתחזקת כן מאמינה אבל לא עושה את כל המצוות ויש מצוות שהלוואי והיה לי מספיק כוחות לעשות אותם
וןאלה לפעמים לא באלי פשוט לעשות אותם זה לא נוגד את זה עם האמןנה שלי תזכרי את זה
אני כמתחזקת כן מאמינה אבל לא עושה את כל המצוות ויש מצוות שהלוואי והיה לי מספיק כוחות לעשות אותם
וןאלה לפעמים לא באלי פשוט לעשות אותם זה לא נוגד את זה עם האמןנה שלי תזכרי את זה
אנונימית
כאילן לפי מה שאת כותבת ולפי מה שהבנתי ממך מאמין=דתי/חרדי=עושה את כל המצוות וחי באורך חיים דתי
ןזאת הטעות שלך היום יש המון סוגים וכל אחד בוחר את הדרך שלו
אם את רןצה שאני ארחיב אן סתם אדבר איתך על זה (בתןר אחת שעברה את זה) אני אשמח בכיף רק תכתבי לי שאת רןצה
ןזאת הטעות שלך היום יש המון סוגים וכל אחד בוחר את הדרך שלו
אם את רןצה שאני ארחיב אן סתם אדבר איתך על זה (בתןר אחת שעברה את זה) אני אשמח בכיף רק תכתבי לי שאת רןצה
אנונימית
וסליחה על החפירהה
אנונימית
לא, בורא עולם הוא לא חסר אחריות להשאיר אותנו לי להגיד מה שהוא רוצה שנעשה, בשביל מה הוא ברא אותנו ואיזה חוקים הוא רוצה שנקיים, גם לא הגיוני שהוא בתור חסר חסרונות סתם יברא דברים ללא מטרה. לומר על החוקים של התורה שזה משהו שהוא אף פעם לש ביקש מאיתנו לעשות, שגוי מיסודו היות וכל עם ישראל שמע את אלוקים מתי שהוא נתן לנו את התורה והעביר לנו את זה זה כלבנינו וברור שכל אבותינו שהעבירו לנו את זה לא שיקרו לנו.
באותו הנושא: