10 תשובות
טירונות זה קשה לכולם בהתחלה אבל הקושי עובר מתישהו, כל אחד בקצב שלו.
ליצור חברויות בצבא זה לא כזה קשה פשוט לא להיות סגורה וזהו.
ליצור חברויות בצבא זה לא כזה קשה פשוט לא להיות סגורה וזהו.
שואל השאלה:
אבל קשה לי להתחבר אני ביישנית ובמיוחד שכולן כבר מחוברות ולאף אחת לא דחוף להכיר , בכללי הבנות שם די מוזרות אבל עדיין ניסיתי
אבל קשה לי להתחבר אני ביישנית ובמיוחד שכולן כבר מחוברות ולאף אחת לא דחוף להכיר , בכללי הבנות שם די מוזרות אבל עדיין ניסיתי
אנונימית
שואל השאלה:
הטירונות 02 אמרו לנו שבועיים וחצי
הטירונות 02 אמרו לנו שבועיים וחצי
אנונימית
^02 זה חודש.
איפה את עושה טירונות?
איפה את עושה טירונות?
שואל השאלה:
ממש קשה לי להיות במקום הזה כי זה מחזיר אותי אחורה לתקופה ממש לא טובה שלי ושאני בטירונות אין לי מקום בסוף היום לחזור ולהרגיש בטוחה
ממש קשה לי להיות במקום הזה כי זה מחזיר אותי אחורה לתקופה ממש לא טובה שלי ושאני בטירונות אין לי מקום בסוף היום לחזור ולהרגיש בטוחה
אנונימית
שואל השאלה:
בסיירים אני עושה
בסיירים אני עושה
אנונימית
שואל השאלה:
כי קשה לעבור את זה לבד אני ממש בודדה
כי קשה לעבור את זה לבד אני ממש בודדה
אנונימית
שואל השאלה:
וגם אחר כך אני ממשיכה שם את הקורס עם כמעט אותן בנות
וגם אחר כך אני ממשיכה שם את הקורס עם כמעט אותן בנות
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל רציתי להתייעץ בעיקרון מה לעשות האם להמשיך לקורס או לצאת מזה כבר עכשיו כי אני לא רוצה את התפקיד (תצפיתנית) וגם אם אני אמשיך אם רוב הבנות לקורס אני עוד יותר לא רוצה. ואיך בכלל יוצאים מזה
כן אבל רציתי להתייעץ בעיקרון מה לעשות האם להמשיך לקורס או לצאת מזה כבר עכשיו כי אני לא רוצה את התפקיד (תצפיתנית) וגם אם אני אמשיך אם רוב הבנות לקורס אני עוד יותר לא רוצה. ואיך בכלל יוצאים מזה
אנונימית
היי לך, שולחת לך חיבוק ומקווה שתרגישי שאינך לגמרי לבד.
לא יכולה לדמיין כמה כוחות ותעצומות נפש את צריכה כדי להתמודד עם המצב החדש והלא מוכר בו את נמצאת.
אני מבינה עד כמה זה מאיים ומפחיד אותך להתחיל לגמרי לבד במסגרת חדשה ואחרת לגמרי, רחוקה מהבית והמשפחה שלך, מהחברות והסביבה אותה את מכירה ורגילה אליה.
ניתן להבין שאת מרגישה מבודדת ושונה מהטירוניות האחרות, את סגורה ולא מתחברת להווי והכל נראה לך זר ומפחיד.
אל תשארי לבד עם עם הדיכאון והחששות שיש בך, תפני למפקדת או אפילו לקב"ן, שתפי אותם בקשיים שלך ובכך שאינך רוצה את הקורס.
אני רוצה להזמין אותך לעלות לצ'ט שלנו ( לינק בסוף התגובה) לוואטסאפ 055-9571399 המתנדבים שלנו שם כדי להקשיב ולנסות לעזור לך, את לא לבד, אנחנו כאן בשבילך, דברי איתנו.
שמרי על עצמך,
שלך מתנדבת סה"ר
לא יכולה לדמיין כמה כוחות ותעצומות נפש את צריכה כדי להתמודד עם המצב החדש והלא מוכר בו את נמצאת.
אני מבינה עד כמה זה מאיים ומפחיד אותך להתחיל לגמרי לבד במסגרת חדשה ואחרת לגמרי, רחוקה מהבית והמשפחה שלך, מהחברות והסביבה אותה את מכירה ורגילה אליה.
ניתן להבין שאת מרגישה מבודדת ושונה מהטירוניות האחרות, את סגורה ולא מתחברת להווי והכל נראה לך זר ומפחיד.
אל תשארי לבד עם עם הדיכאון והחששות שיש בך, תפני למפקדת או אפילו לקב"ן, שתפי אותם בקשיים שלך ובכך שאינך רוצה את הקורס.
אני רוצה להזמין אותך לעלות לצ'ט שלנו ( לינק בסוף התגובה) לוואטסאפ 055-9571399 המתנדבים שלנו שם כדי להקשיב ולנסות לעזור לך, את לא לבד, אנחנו כאן בשבילך, דברי איתנו.
שמרי על עצמך,
שלך מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: