13 תשובות
מה שאתה הכי אוהב ומתחבר שניהם עבודת קודש
שואל השאלה:
אני לא יודע מה יותר מתאים לי ומה אעדיף מרגיש לי שתותחנים זה פשוט מאוד קשה וגם אתה לא עושה כלום כזה אולי עדיף לי ללכת על יחידה אחרת ואשכרה לעשות משהו משמעותי
אני לא יודע מה יותר מתאים לי ומה אעדיף מרגיש לי שתותחנים זה פשוט מאוד קשה וגם אתה לא עושה כלום כזה אולי עדיף לי ללכת על יחידה אחרת ואשכרה לעשות משהו משמעותי
שואל השאלה:
זה קשה לי להחליט
זה קשה לי להחליט
מבין את הקושי אח אני אישית אין לי כל כך מה לייעץ לך אבל כל דבר שתבחר טוב ושיהיה לך בהצלחה ענקית
תותחנים
שואל השאלה:
תודה חבר
תודה חבר
שואל השאלה:
למה אתה אומר תותחנים? אשמח להסבר אני אובד עצות כאן
למה אתה אומר תותחנים? אשמח להסבר אני אובד עצות כאן
אני יכולה להגיד לך שהייתי בסיירים באיסוף אבל הייתי בחיר גבולות וסיירים זה מקום מזעזע עדיף לך לעבור טירונות קצרה יותר 3 חודשים או 4 ובבסיס שיבטה באמת שאני רוצה לחזור ללוחמה ולהיות בתותחנים כמוך ברוכב שמיים
שואל השאלה:
איך הבסיס והת"ש שם?
איך הבסיס והת"ש שם?
שואל השאלה:
אני באמת בדילמה רצינית האם זה רע כמו שאנשים מציגים את זה או הרבה סטיגמות
אני באמת בדילמה רצינית האם זה רע כמו שאנשים מציגים את זה או הרבה סטיגמות
התש לא וואו בכלל לא ממליצה מבחינת אוכל ממש קשה מקלחות נראלי טובות לפחות בחיר לא יודעת איך זה באיזור זה אותו קונספט נראלי אבל ומגורים רגילים בסדר כי יש בסיסים גרועים יותר לך לתותחנים יותר תש בעיניי גם יותר בסיס טוב הבסיסים קרובים ממה שהבנתי כאילו סיירים ושיבטה
סיירים בסיס ממש גדול גם קשה ללכת
מה החלטת בסוף?
אנונימי